سینماگراف مطلوب از کجا تهیه و تنظیم کنیم؟
نوشته شده توسط : علی پور
عامل استعمال از ویدئو در ساخت سایت نیز همین جلب دقت استفاده کننده و انتقال سریع محتوا بوده میباشد اما اختلال اصلی آن حجم بالاست. هرچقدر هم که شما ویدیوهای خویش را seo نمائید همچنان موجب کاهش سرعت لودینگ ورقه و ارتقا حجم آن خواهد شد. اما با به کارگیری از سینماگراف در ساخت سایت خویش می‌توانید علاوه بر کاهش حجم ورقه ایده ای جدید را در قبال چشمان استفاده کننده قرار دهید.
بعنوان یک مثال چیره میتوان به وبسایت Glendevon Motors اشاره نمود که در دیزاین اصلی تارنما خویش از مخلوط دو تکنیک Hero Header و سینماگراف استعمال نموده است. تصویر پایین به خیر گویای اثربخشی به کار گیری از این تکنیک میباشد.
 
 
سینماگراف مطلوب از کجا تهیه و تنظیم کنیم؟
برای تنظیم سینماگراف مطلوب دو راه‌حل موجود هست یا این که می بایست با کاوش در وب وب سایت های فعال در این باره یک مثال مطلوب برای وب سایت و انگیزه خویش پیدا نمایید و یا این که یک سینماگراف منحصر به فرد برای خویش بسازید.
 
برای جستن سینماگراف شایسته ترین راه‌حل کاوش در گوگل میباشد. وب سایت های بخش اعظمی دراین باره فعال می‌باشند که از فی مابین آن ها میتوان به gallereplay.com اشاره کرد.
 
برای ساخت سینماگراف شما نیاز به اپلیکیشن مطلوب دارید برای ios به کارگیری از ابزارهای flixel.com و برای اندروید اپلیکیشن Loopsie سفارش می شود.
 
نکات کاربردی برای به کار گیری از سینماگراف در طراحی وب
به صورت حتم مهم‌ترین نکته برای تعیین سینماگراف رابطه معنایی و موضوعی آن با قضیه کاری شما و بضاعت و توان انتقال پیام مطلوب به استفاده کننده میباشد. اما برای ارتقاء همت آن پیشنهادات تحت نیز به شما امداد خواهند کرد.
 
1- تکان در تصویر نامحسوس باشد
 
انگیزه اصلی به کارگیری سینماگراف یا این که به عبارتی تصاویر زنده در ساخت وب سایت تولید هیجان در استفاده کننده و جلب اعتنا مجدد میباشد. یک سینماگراف چیره نباید در نگاه نخستین قابل تشخیص باشد. فضای متعددی از تصویر می بایست اثبات بوده و تحرک صرفا در بخش مهم آن واقعه بیافتد.




:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: